Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Faktura VAT - FAQ

Pakiet Przedsiębiorcy - Faktura VAT - FAQ

  1. Na fakturze VAT towar sprzedany za 5,00zł wychodzi 5,01zł, a za 25,00zł 25,01zł. Nie można tego poprawić. Dlaczego?
  2. Program automatycznie nadaje numer nowego dokumentu? Czy można zmienić numer na wcześniejszy lub nadać go ręcznie?
  3. Jak posortować dokumenty według numerów?
  4. Jak posortować kontrahentów według nazw?
  5. Jak umieścić na wydruku własne logo graficzne firmy?
  6. Jak wydrukować duplikat faktury VAT?
  7. Jak do faktury wydrukować KP (kasa przyjęła)?
  8. Jak do faktury wydrukować wezwanie do zapłaty?
  9. Jak do faktury wydrukować polecenie przelewu w formie druczku na pocztę?
  10. Jak wydrukować notę odsetkową?
  11. Jak w trakcie trwania roku zmienić numerację faktur z rocznych na miesięczne?
  12. Jak wystawić fakturę do paragonu?
  13. Jak do kilku faktur zaliczkowych wystawić fakturę końcową?
  14. Czy jest możliwość wpisania na fakturze osobno nabywcę i osobno odbiorcę?
  15. Jak zintegrować program Faktura VAT z programem Księga / Mała Księgowość / Ryczałt?
  16. Czy mogę używać dwóch programów Faktura VAT (dla dwóch różnych firm) na jednym komputerze?
  17. Jak wystawić fakturę odwrotne obciążenie?
  18. W jaki sposób utworzyć plik JPK?
  19. Jak wystawić korektę faktury?
  20. W jaki sposób ustawić własny schemat numeracji faktur?
  21. W sytuacji gdy data wystawienia i data wykonania usługi jest taka sama, ta ostatnia nie drukuje się na fakturze. Czy można to zmienić?
  22. Jak wpisać na fakturze nr zamówienia, którego dotyczy?
  23. Zmienił się nasz nr konta bankowego, wpisaliśmy nowe w Konfiguracji programu, ale na fakturach pojawia się cały czas stare.
  24. Jak zmienić datę kursu waluty na fakturze?
  25. Jak wystawić fakturę w całości w walucie obcej, bez wyliczenia VAT w złotych i bez wydruku aktualnego kursu?
  26. Czy można dostosować program do pracy w sieci? Jeśli tak to jak to zrobić?
  27. Nie mogę drukować. Wyskakuje komunikat "System Error. Code: 1722. Serwer RPC jest niedostępny."
  28. Jak przenieść program oraz dane na nowy komputer?
  29. W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić reinstalację programu na tym samym komputerze?
  30. Wybranie opcji aktualizacji programu powoduje, że proces aktualizacji zatrzymuje się w połowie lub pomimo monitu o powodzeniu aktualizacji program dalej zgłasza starą wersję.
  31. Pojawia się problem z zapisaniem wydruku do pliku PDF z poziomu programu.
  32. Podczas pobierania aktualizacji wystąpił błąd. Teraz nie mogę w ogóle uruchomić programu.
  33. Nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Twój klucz aktywacyjny został użyty na większej liczbie komputerów (...) Prawdopodobnie padłeś ofiarą piractwa".
  34. Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".
  35. Muszę sformatować dysk i przeinstalować system operacyjny. Jak zachować program wraz z danymi?
  36. Nie mogę aktywować programu swoim kluczem aktywacyjnym. Mimo wprowadzania poprawnego klucza otrzymuję komunikat "Niepoprawny klucz aktywacyjny".
  37. Czy programy z serii Pakiet Przedsiębiorcy można uruchomić na Macu lub Linuxie?