Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Sprzedaż i Magazyn
Pytanie: Jak utworzyć zestawienie dokumentów wystawionych kontrahentowi?
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: W celu utworzenia takiego zestawienia w programie
Sprzedaż i Magazyn należy w oknie
Kontrahenci kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranym kontrahencie i w menu kontekstowym wybrać opcję
Zestawienie faktur wystawionych kontrahentowi lub wybrać zakładkę
Dane - Zestawienie faktur wystawionych kontrahentowi.
W wyświetlonym zestawieniu faktur można zastosować wybrane filtry, aby zawęzić zakres wyświetlanych faktur, np. skorzystać ze znajdującego się po lewej stronie ekranu drzewka "Wszystkie daty wystawienia", aby ograniczyć dokumenty do określonego roku, miesiąca lub dnia.
Zestawienie dokumentów można wydrukować wybierając opcję
Dane - Inne wydruki - Drukuj rejestr faktur.