Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Kadry i Płace - FAQ

Pakiet Przedsiębiorcy - Kadry i Płace - FAQ

  1. Co należy zrobić aby wysłać elektroniczne PIT-11 za poprzedni rok do urzędu?
  2. Czy jest możliwość wystawienia rachunku dla osoby zatrudnionej na umowę o dzieło?
  3. Gdzie jest możliwość wpisania daty badań i szkoleń pracowników?
  4. Jak mogę dodać do listy płac ekwiwalent za urlop?
  5. W jaki sposób wystawić pracownikowi świadectwo pracy?
  6. W jaki sposób wydrukować zbiorcze zestawienie kosztów pracodawcy?
  7. Czy można dostosować program do pracy w sieci? Jeśli tak to jak to zrobić?
  8. Nie mogę drukować. Wyskakuje komunikat "System Error. Code: 1722. Serwer RPC jest niedostępny."
  9. Jak przenieść program oraz dane na nowy komputer?
  10. W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić reinstalację programu na tym samym komputerze?
  11. Wybranie opcji aktualizacji programu powoduje, że proces aktualizacji zatrzymuje się w połowie lub pomimo monitu o powodzeniu aktualizacji program dalej zgłasza starą wersję.
  12. Pojawia się problem z zapisaniem wydruku do pliku PDF z poziomu programu.
  13. Podczas pobierania aktualizacji wystąpił błąd. Teraz nie mogę w ogóle uruchomić programu.
  14. Nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Twój klucz aktywacyjny został użyty na większej liczbie komputerów (...) Prawdopodobnie padłeś ofiarą piractwa".
  15. Mimo iż posiadam wykupioną licencję nie mogę uruchomić programu ponieważ otrzymuję komunikat "Okres 14-dniowej wersji testowej dobiegł końca".
  16. Muszę sformatować dysk i przeinstalować system operacyjny. Jak zachować program wraz z danymi?
  17. Nie mogę aktywować programu swoim kluczem aktywacyjnym. Mimo wprowadzania poprawnego klucza otrzymuję komunikat "Niepoprawny klucz aktywacyjny".
  18. Czy programy z serii Pakiet Przedsiębiorcy można uruchomić na Macu lub Linuxie?